تلف کردن بهاره کیان افشار محمدرضا گلزار مهناز افشار

تلف کردن: بهاره کیان افشار محمدرضا گلزار مهناز افشار عاشقانه محمدرضا عاشقانه مخاطب سریال مجموعه اخلاقی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار گوناگون عجیب‌ترین مشاغلی که نمی‌دانستید وجود دارند

    متاسفانه زیاد ما حداقل یک چهارم از زندگیمان را در حال کار هستیم. ما مجبوریم این کار را کنیم مگر اینکه در مسابقه های بخت آزمایی برنده شویم یا در خانواده ای بسیار

    عجیب‌ترین مشاغلی که نمی‌دانستید وجود دارند

    عجیب ترین مشاغلی که نمی دانستید وجود دارند

    عبارات مهم : دریافت

    متاسفانه زیاد ما حداقل یک چهارم از زندگیمان را در حال کار هستیم. ما مجبوریم این کار را کنیم مگر اینکه در مسابقه های بخت آزمایی برنده شویم یا در خانواده ای بسیار پولدار به دنیا بیایید.

    به گزارش برترین ها، متاسفانه زیاد ما حداقل یک چهارم از زندگیمان را در حال کار هستیم. ما مجبوریم این کار را کنیم مگر اینکه در مسابقه های بخت آزمایی برنده شویم یا در خانواده ای بسیار پولدار به دنیا بیایید. جهت بعضی افراد کار کارمندی هشت ساعت در روز جالب نیست و ترجیح می دهند مسیر متفاوتی را جهت کسب درآمد طی کنند. بعضی از این مشاغل آن قدر عجیب و غریب هستند که حتی هرگز نمی دانستید وجود دارند و نیاز به اعصاب و مهارت خاصی دارند. افراد و شرکت هایی که این افراد حرفه ای را استخدام می کنند پول دارند و آن را جهت هرچیزی که نیاز است انجام شود خرج می کنند و هر لحظه کسی وجود دارد که بخواهد و بتواند نیازهای آن ها را تامین کند.

    مجسمه زنده

    اگر تا به حال به فروشگاه های ونیزی در لس آنجلس رفته باشید احتمالا مجسمه های زنده را دیده اید. این شغل حدود ۲۵ تا ۱۰۰ دلار در ساعت درآمد دارد و یک شغل بسیار پردرآمد، ولی پرطرفدار به حساب می آید. چیزهایی مثل آرایش کامل بدن که تا ۹۰ دقیقه طول می کشد و اطمینان از اینکه به اندازه کافی غذا خورده اند که بتواند ساعت ها روی پا بایستند تنها چالش های این شغل هستند.

    بغل کننده حرفه ای

    «Snuggle Buddies» شرکتی است که با قیمت ۸۰ دلار در ساعت به شما بغل شونده/کننده حرفه ای ارائه می دهد. پیامک ها، قرارهای شام و سایر فعالیت های دوستانه نیز بخشی از شرح شغل این افراد هست. این شرکت به بغل کننده های خود ۴۰ دلار در ساعت به علاوه راهنمایی مورد نیاز می پردازد. آن ها جهت ساعاتی که در سفر هستند ۱۵ دلار اضافی هم دریافت می کنند و اجازه دارند برنامه ریزی انعطاف پذیر خودشان را داشته باشند. بعضی مزایایی که شرکت ارائه می دهد، کم کردن استرس، کم کردن اضطراب، کم کردن فشار خون و تپس قلب و کم کردن افسردگی است.

    عجیب‌ترین مشاغلی که نمی‌دانستید وجود دارند

    زهرگیر مار

    حدود ۳۰۰۰ نوع مار وجود دارد که ۶۰۰ نوع آن سمی هستند و یک سوم از آن ها جهت اهداف پزشکی و تولید پادزهر جهت درمان نیش مار به کار می روند. هر گرم از سم بعضی از این مار ها می تواند تا ۲۰۰۰ دلار فروخته شود. به همین علت است که کسانی که سم مار را می گیرند تا ۲۵۰۰ دلار در ماه دریافت می کنند. شما نیاز به مدرک علوم و اعصاب زیاد دارید تا در این زمینه حرفه ای شوید. ابتدا شما باید مار را از منزل اش بردارید، سپس باید مار را مجبور کنید نیش بزند تا زهرش خارج شود. این شغل به درد ترسو ها نمی خورد.

    متاسفانه زیاد ما حداقل یک چهارم از زندگیمان را در حال کار هستیم. ما مجبوریم این کار را کنیم مگر اینکه در مسابقه های بخت آزمایی برنده شویم یا در خانواده ای بسیار

    جدا کننده جوجه نر و ماده

    این شغل زیاد جالب نیست، ولی با وجود درآمد ۶۰۰۰۰ دلاریش در سال یک شغل پرطرفدار به نظر می رسد. جهت این که وارد این شغل شوید ابتدا باید آموزش ببینید و مدرک مورد نیاز را در این زمینه کسب کنید. جداکردن جوجه ها می تواند یک کار بسیار تکراری باشد، ولی بسیار مهم هست، لیکن مرغ ها و خروس ها زندگی بسیار متفاوتی خواهند داشت. دقت ۹۵ % به اوج در جداکردن جوجه ها به این معناست که در این شغل موفق هستید و حتی می توانید در مسابقه های جداکردن جوجه های نر و ماده شرکت کنید.

    عزادار حرفه ای

    این شغل نیاز به مهارت های اجتماعی بالایی دارد تا بتوانید با غریبه ها در چنین مراسم احساسی درگیر شوید. عزادار حرفه ای نیاز دارد از قبل در مورد شرح زندگی مرحوم و ارتباطش با مشتری آگاه شود و از سرگرمی ها و علایقش بداند تا با اعتماد به نفس در مراسم حاضر شود. در یک مراسم چهار پنج ساعته حدود ۷۰ تا ۱۰۰ دلار به عزدار حرفه ای پرداخت می شود و تنها خانواده مرحوم از این ماجرا خبر دارند.

    لمس کننده صورت

    شرط می بندیم هرگز به این فکر نکرده بودید که چه نوع آزمایشی می تواند کارایی تیغ یا ریش تراشتان را نشان دهد. نترسید، لمس کننده های حرفه ای صورت اینجا هستند تا به شما کمک کنند. این متخصصان از گیرنده های لمسی خود (دست ها) استفاده می کنند تا صورت کسانی که از محصولات متفاوت استفاده می کنند را آزمایش کنند. آن ها کارشناسان آموزش دیده ای هستند که ۱۰ تا ۲۵ دلار در ساعت دریافت می کنند و نیاز به هیچ مدرک آکادمیکی ندارند، ولی حتی باید دست و انگشت داشته باشند.

    عجیب‌ترین مشاغلی که نمی‌دانستید وجود دارند

    آرایشگر غذا

    تا به حال شده است به این فکر کنید که افرادی که غذا ها را جهت تصویر مجلات، تبلیغات، منو ها و کتاب های آشپزی تزئین می کنند چقدر دریافت می کنند؟ حدود ۳۳۰۰۰ دلار در سال! ولی اگر به صورت آزاد کار می کند می توانید ۴۵۰ تا ۸۵۰ دلار در روز از این راه کسب کنید. آرایشگران غذا باید جزئی نگر باشند، لیکن باید بتوانند با خطوط، جا ها و بشقاب ها به درستی کار کنند. شما به مدرک خاصی نیاز دارید تا یک آرایشگر غذا شوید، ولی بسیاری از افراد هم با مدرک هنرهای آشپزی و آشنایی با کار با غذا به این شغل می رسند.

    مدیر بینگو

    بینگو یک بازی مبتنی بر شانس است که داور اعدادی را به صورت تصادفی اعلام می کند و بازیکنان این اعداد تصادفی را با اعدادی که پیشتر بر روی ماتریس های ۵ × ۵ چاپ شده است است مطابقت می دهند. ولی مدیر بینگو در مکانی که میلیون ها نفر این بازی را انجام می دهند حضور می یابد و چیزهای زیادی مثل پرداخت پول برندگان و حتی شکایات مشتریان را را مدیریت می کند. مدیر بینگو حدود ۵۶۰۰۰ دلار در سال دریافت می کند، و باتوجه به اینکه هیچ مدرک دانشگاهی نیاز ندارد بد به نظر نمی رسد.

    متاسفانه زیاد ما حداقل یک چهارم از زندگیمان را در حال کار هستیم. ما مجبوریم این کار را کنیم مگر اینکه در مسابقه های بخت آزمایی برنده شویم یا در خانواده ای بسیار

    مربی اسب

    همه می دانند که اسب سوار ها با اسب مسابقه می دهند، ولی هرکسی نمی داند که قبل از اینکه آن ها سوار اسب شوند افراد دیگری از مدت ها قبل سوار این اسب ها می شوند و آن ها را تمرین می دهند. این افراد به عنوان مربی اسب، اسب ها را جهت مسابقه آماده می کنند. آن ها باید از قدرت و ضعف اسب هایشان آگاه شده است و ان ها را به اسب سواران انتقال دهند. این شغل ۵۰۰۰۰ دلار در سال درآمد دارد، ولی وقت زیادی جهت آن باید بگذارید.

    عجیب‌ترین مشاغلی که نمی‌دانستید وجود دارند

    واژه های کلیدی: دریافت | مسابقه | کسب درآمد | اخبار گوناگون

    عجیب‌ترین مشاغلی که نمی‌دانستید وجود دارند

    عجیب‌ترین مشاغلی که نمی‌دانستید وجود دارند


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار